вторник, 27 февраля 2018 г.

Առաջադրանք. կետադրություն

Կետադրի՛ր առակը:

  1. Մի Ուսուցիչ կանչվում է պալատ` թագավորի հետ իմաստուն զրույց վարելու: Նա արքային ու գահասրահը զննելուց հետո սկսում է խոսել տիրակալի թագի գեղեցկության, թանկարժեք քարերի, փայլի, ոսկյա զարդերի խորհրդանշական իմաստի մասին: Ուսուցչին ուղեկցող աշակերտները մնում են զարմացած: Պալատից հեռանալուց հետո նրանք հարցնում են, թե ինչու ուսուցիչը թագավորի հետ չխոսեց տիեզերածնության մասին:
    Եթե խոսեի այդ թեմայով, թագավորը կամ կձանձրանար, կամ կհուսահատվեր: Խոսելուց առաջ մշտապես իմացեք, թե ինչն է ձեր զրուցակցի ամենաթանկագին գանձը և խոսեք դրա բարձր նշանակության մասին: Միայն այդ միջոցով կարող եք զրույցը հրապուրիչ դարձնել և ճանապարհ բացել նրա հետագա շարունակության համար: Իմաստուն չէ այն ուսուցիչը, ով խոսելիս հաշվի չի առնում ունկնդրի գիտակցության մակարդակը:

1 комментарий:

  1. Ես կիսվում եմ այս վկայությամբ իրենց հարաբերություններում տառապող գործընկերների հետ, քանի որ գոյություն ունի կայուն լուծում: Ամուսինս ինձ և մեր 2 երեխաներին թողեց մեկ այլ կնոջ համար 3 ​​տարով: Ես փորձում էի ուժեղ լինել միայն իմ երեխաների համար, բայց չկարողացա զսպել այն ցավերը, որոնք տանջում են իմ սիրտը: Ես վիրավոր էի և շփոթված: Ես օգնության կարիք ունեի, ուստի ես ուսումնասիրություն կատարեցի ինտերնետում և հանդիպեցի մի կայքի, որտեղ տեսա, որ դոկտոր Էլենը, որը ուղղագրիչ է, կարող է օգնել սիրահարներին վերադարձնել: Ես կապ հաստատեցի նրա հետ, և նա ինձ համար հատուկ աղոթք և ուղղագրություններ արեց: Ի զարմանս ինձ, 2 օր անց ամուսինս վերադարձավ տուն։ Այդպես մենք նորից վերամիավորվեցինք, և ընտանիքում տիրեց մեծ սեր, ուրախություն և խաղաղություն: Կարող եք նաև կապվել բժիշկ Էլենի հետ՝ լուծումների համար հզոր ուղղագրիչ

    1) Վերադարձեք ընկերոջը

    2) Վերամիավորեք ամուսնուն կամ կնոջը

    3) Եթե ունեք գիշերային ծովահեն

    4) ՄԻԱՎ-ի և հեպատիտի բուժում

    5) Հզոր կախարդական մատանին

    6) Հաջողություն ուղղագրություն

    7) մոլուցքի կոտրում

    Կապվեք EMAIL-ի հետ:ellenspellcaster@gmail.com Դուք կարող եք նաև Whatsapp նրան +2349074881619

    ОтветитьУдалить