среда, 28 февраля 2018 г.

Եղիշե Չարենց․ «Ամբոխները խելագարված»



Հեռո՜ւ, մոտիկ ընկերներին,- աշխարհներին, արևներին,-
Հրանման հոգիներին։-
Բոլո՜ր նրանց, ում որ հոգին վառվում է վառ,-
Բոլո՜ր նրանց հոգիներին արևավառ,-
Կյանքի՜, մահի՜ այս ամեհի աղջամուղջում՝
Ողջակիզվող հոգիներին - ողջո՜ւյն, ողջո՜ւյն։-
Ինչպես իր ստեղծագործություններից շատ-շատերը, այնպես էլ այս խելագար պոեմը Չարենցը սկսում է նախերգանքով: Դիմում է հեռու, մոտիկ ընկերներին, արևներին, աշխարհներին, հրանման հոգիներին: Ընթերցելով այս պոեմը՝ ամբողջությամբ սկսում ես զգալ այն, ինչ իրոք ցանկացել է ասել բանաստեղծը, ուրեմն՝ իր ամենաֆանտաստիկ գործերից է:
Ամբողջ պոեմն իրենից պայքար է ներկայացնում՝ ըմբոստ ու խելագար ամբոխներն են մարտնչում, նրանք են կիզակետում: Չարենցը հստակ տարբերակում է երկու հակադիր բևեռ՝ ամբոխները և քաղաքը: Գերակշռում են շարժումն ու դինամիկան, իսկ քաղաքն անշարժ է, կարծես՝ սպասում է ինչ-որ բախման: Հեղինակը քաղաքը նմանեցրել է կրկեսի.
Կրկեսի պես մի վիթխարի, խայտաբղետ, խայտանկար -
Եզերքի մոտ ճանապարհի երևում էր քաղաքը քար...

Ամբոխները գրոհում են, պայքար են մղում կայարանի համար, բայց, ի վերջո, այդ խելագար պայքարն հանգուցալուծվում է արևի մայր մտնելով։ Անշեջ, վառվռուն արևի, որ ուղեկցում էր նրանց՝ խելագար ամբոխներին:
Աչքերն հառած հեռո՜ւ-հեռո՜ւն կարմիր վառվող արեգակին՝
Արևավառ հեռուներում նրանք կռվում էին կրկին.
Հոծ խմբերով հազարանուն, արեգակի հրով վառված՝
Դեպի Արև՜ն էին գնում ամբոխները խելագարված...

1 комментарий:

  1. Ես կիսվում եմ այս վկայությամբ իրենց հարաբերություններում տառապող գործընկերների հետ, քանի որ գոյություն ունի կայուն լուծում: Ամուսինս ինձ և մեր 2 երեխաներին թողեց մեկ այլ կնոջ համար 3 ​​տարով: Ես փորձում էի ուժեղ լինել միայն իմ երեխաների համար, բայց չկարողացա զսպել այն ցավերը, որոնք տանջում են իմ սիրտը: Ես վիրավոր էի և շփոթված: Ես օգնության կարիք ունեի, ուստի ես ուսումնասիրություն կատարեցի ինտերնետում և հանդիպեցի մի կայքի, որտեղ տեսա, որ դոկտոր Էլենը, որը ուղղագրիչ է, կարող է օգնել սիրահարներին վերադարձնել: Ես կապ հաստատեցի նրա հետ, և նա ինձ համար հատուկ աղոթք և ուղղագրություններ արեց: Ի զարմանս ինձ, 2 օր անց ամուսինս վերադարձավ տուն։ Այդպես մենք նորից վերամիավորվեցինք, և ընտանիքում տիրեց մեծ սեր, ուրախություն և խաղաղություն: Դուք կարող եք նաև կապվել բժիշկ Էլենի հետ, որը լուծումներ գտնելու հզոր ուղղագրող է, նրա կոնտակտում ellenspellcaster@gmail.com. Կարող եք նաև Whatsapp-ով նրան +2349074881619

    ОтветитьУдалить